måndag 24 januari 2011

Tröttma

Vart har denhär dagen tagit vägen?
Sov länge, låg kvar i sängen länge, åt frukost länge.
Gick och tränade på gymmet. Sprang 5,5 km och sen maskiner i 40 min. Handlat och lagat kassler-kikärtor- spenat-spagetti-parmesan käk. Mycket gott även om det låter konstigt. Känns gott att äta riktig mat igen.
Men nu är jag helt sinnesjukt trött.
Fattar inte hur jag ska orka åka till bunkern i Mölndal och vara ett trevligt middagsällskap.
Mera kaffe!
Blåser håret och dricker kaffe om vartannat.

Anna och Malin har nämligen bjudit in till middag i deras lägenhet. Ska bara klä på mig, sen ska jag hasa till vagnen. Skulle köpt en fin tulpanbukett men alla i affären var skrumpna. Så jag kommer tomhänt. Trist.

4 kommentarer:

Maria Löffe sa...

Vacker tjej!! och ditt hår har jag alltid vart avundsjuk på!
Hoppas allt är bra i götet som kommer bli mitt hem längre fram i framtiden:)

en fis i rymden sa...

hej fina du!
Tack för hårkomplimangen, var o klippte mig och tyckte att det blev halva håreet :C
Menmen, det växer ju ut igen!

Är du påväg hit?! Vore himla fint tycker jag. Har du det bra i Norge annars? Kram

Maria Löffe sa...

hår växer alltid ut igen som sagt, och håret mår bra av att klippas till lite ibland.. det där var riktat till mig..haha mitt hår håller sakta på att dö ut.

Linköping är ja inte sugen på, men kanske lite folkhögskola och resor innan ja flyttar till gbg. Alltid velat bo där och nu har jag ganska många vänner där.
Jag har det väldigt bra här och ännu bättre nu när syrran flyttade hit:)
Du får gärna komma på besök någon gång!en timme med flyg:)
KRAM

en fis i rymden sa...

Oh va schysst att eLISABETH är där med! Gott med lite sällskap :D
Vad är det för folkhögskola du vill in på då? Och vart ska ni resa??

Du är så välkommen hit när du kommer, och man vet aldrig, jag kankse kmmer och hälsar på:D
KRAM