torsdag 20 januari 2011

Äntligen sol!

Jobbar kväll idag, det är så skönt att ta det lugnt på förmiddagen.
Har plockat och fixat lite härhemma, gått till återvinningen så att saker och ting får plats under diskbänken igen.
Daniel har fixat våra cyklar så man kan börja cykla igen. Det passar så bra att göra det idag för det är ÄNTLIGEN SOL!
Som jag har längtat, man blir lite konstig om det går för många dagar innan den kommer fram igen.
Jag vet inte om jag har visar tulpanerna som Karolina och Erik hade med i fredags, isåfall gör jag det igen för dom är så himla fina. Plus att dom har hållt sig i snart en vecka!
(hur gammal är jag egentligen, 65?)




Imorgon har jag bytt pass så jag går kväll igen, ska träna på förmiddagen och förhoppningsvis sitta 30 minuter i massagestolen! Det är det bästa med Kristinedal. Det är som Friskis och Svettis fastän större och med simhall + massage. You gotta love it!
Och sen är det lördag, då är det äntligen P3 Guld. Som jag har längtat! Det ska bli fantastiskt roligt.
Vi lyssnar ju bara på p3 i princip (tur att vi är lika nördiga båda två) och det ska bli så kul att se alla som jobbar där och alla artister som ska uppträda!
Iha!

Inga kommentarer: