fredag 14 januari 2011

en komplicerad lista.

Min kusin Cecilia jobbar på har en avancerad lista. Jag älska ju listor av alla slag så nu ska jag göra en likadan. En lista att fylla under en månads tid. Men om jag känner migsjälv rätt kommer det att bli längre tid än så. Jag är ju lite långsam i starten.




1 – Om mig
2 – Min första kärlek
3 – Mina föräldrar
4 – Det här åt jag i dag
5 – Vad är kärlek?
6 – Min dag
7 – Min bästa vän
8 – Ett ögonblick
9 – Min tro
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13 – Den här veckan
14 – Vad hade jag på mig i dag?
15 – Mina drömmar
16 – Min första kyss
17 – Mitt favoritminne
18 – Min favoritfödelsedag
19 – Detta ångrar jag
20 – Den här månaden
21 – Ett annat ögonblick
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bättre
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Min favoritplats
28 – Det här saknar jag
29 – Mina ambitioner
30 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer: