tisdag 11 augusti 2009

svettigt

Jag sprang 5:an.
Eller jag sprang inte hela vägen. Jag gick efter en stund när jag fick håll (trots att jag hade ätit 2.5 timme innan) och sen sprang jag igen. Tror jag hade 3 gå-pauser.
Det känndes ändå okej.

Kollar lägenheter nu.
Daniel har kommit på att han kanske inte vill köpa ändå.
Och jag som just kommit överrens med migsjälv om att det var det bästa, man betalar till sigsjälv och man får göra precis vad man vill med lägenheten.
Man kan välja mer vart man vill bo.
Men nu vet jag inte igen. Jag fortsätter kolla iallafall. Han kanske ändrar sig igen. Eller så ändrar jag mig igen. Jobbigt är det iallafall.

Funderar på att gå till biblioteket istället. Har klätt på mig efter duschen och sminkat mig halvt klar.
Om jag bara orkade resa mig ur soffan...

Inga kommentarer: