lördag 29 augusti 2009

Dagen efter

Jisses!
Vilken fest det blev igår. Peppen infann sig efter tredje ölen, det var visst inget att oroa sig för. Dock blev det ingen matfestival - vi hamnade på kåren istället.
Det var asbra det med - det var pretty in pink tema och jag och Maja cyklade svängen förbi lägenheten och jag svirade om till rosa. Innan dess hade jag på mig min gamla klänning som är aldeles för kort och för urringad (Daniel valde klänning, det var ju typiskt)
Jag ser mongo ut på munnen och halsbandet hänger på sne, men det bjuder jag på.




Kom iallafall in gratis på kåren och sen firades det med ännu mera öl. Det är som nån magisk gräns efter några öl. Innan fjärde ölen tänker jag alltid att jag ska "ta det lugnt" och "det är ju en dag imorron med" osv.osv. Men efter den färde är det kört. Då är jag odödlig.
Tills jag vaknar dagen efter.
Idag exeptionellt dåligt för att vi inte hade nån frukost hemma. Eller ingen mat överhuvudtaget fakriskt. Kasst.
Jag är hungrig och vill ha chips och cola. Men det är tur att jag är för trött för att handla, annars hade jag köpt upp hela affären...

Var nere en sväng och tittade på studenterna förut. De har nån turnering - såpbowling, brännboll och massa annat. Jag orkade titta lite och tjöta med lite folk. Sen gick jag tillbaka hit igen. Daniel (som inte fick odödlighetsbacillen igår) är ansvarig för brännbollen = jag är själv och det är såå skönt.
Nu ska jag hasa till sängen igen.
Tack och bock!

2 kommentarer:

Mats sa...

Du är otacksam mot dim man tycker jag. För män finns inte för kort och för urringad. Det närmaste vi kommer är föredömlit kort och dito urringat. :).

en fis i rymden sa...

Hahaha. True so true :D