torsdag 27 augusti 2009

10%

Jag har precis varit och vägt mig.



Nu har jag gått ner 10% av min kroppsvikt!
Yay! jag trodde som vanligt att jag hade gått upp, men -0.4 kg visade motsatsen. Jag borde nog snart börja tro på migsjälv...
Hurra,hurra!!

Jag tänkte fira genom att köpa mig nåt fint på stan, men jag är så trött och hungrig så jag var tvungen att cykla hem. I helgen är det matfestivalen och då brukar det vara massa rabatter i affärerna så det får väl bli nåt då istället, bra för plånboken.
Ska laga nåt att käka och sen powernappa lite innan jobbet.

Längtar efter mattan (om den nu kommer, vågar aldrig tro på att sakerna verkligen kommer när man köpt dom på tradera). Det hade jag legat på om jag hade haft den.

3 kommentarer:

Mats sa...

Toppen bra jobbat! Har lite mer kvar till mina 10 % och vi skall inte tala om hur många procent det är kvar till BMI ideal :(. Men du måste vara rätt närma nu du är väl hyfsat lång om jag inte minns fel?

Maria Löffe sa...

härligt tjejen!!
för mig går väl inte så bra längre!ja går ju inte upp men ja har typ stannat!ja fuskar!hihi.ja är ute på helgerna och äter ibland dåligt på dagarna!jag dricker soppor också!Men det har vart svårt nu att hålla ren kur eftersom ja rest bort på helgerna och träffat vänner!då är ddet ju bara tråkigt att köra rent!
Men ja ska börja seriöst igen nu på måndag!men vi är ju snygga ändå ju jonnaleinen!puss puss

en fis i rymden sa...

Mats: Jag vet inte hur mycket mer jag ska gå ner. Det är egentligen 10 kilo kvar tills jag är i "mitten" på vad jag borde väga enligt BMI. Men det är så svårt detdär.
Man vet ju inte hur man ser ut då liksom.
Met är kul att det gå bra iallafall :D


Maria: Jag tycker att du är duktig som inte går upp iallafall, det är väl lite av huvudsaken. Sålänge man klarar av att stå still så är det bara ( bara och bara, det kan ju vara svinjobbigt liksom) att ta tag i det så fortsätter du neråt!!
Fast som du säger; vi är snygga hur som helst!!

KRAM på er båda!