söndag 30 augusti 2009

No train

Vart inget Göteborg.
Det blev en tur på stan istället. Jag köpte lite underkläder och en tröja.
Men det finns inte mycket alltså. Iofs var typ hälften av alla affärer stängda eftersom det är söndag, men iallafall.

Men det var rätt mysigt ändå. Vi satt ute i solen på Rådhuset och jag åt broccolipaj med grönsallad till. Asgott. Till efterätt vart det milkshake och kaffe. Cykeltur ut till Elins Esplanad och på jakt efter skor. Hittade ingenting.
Dock tog en plan fart om göteborg nästa helg istället. Finns aningens större utbud där...
Träffade Linus och Suss lite kort på perrongen och lämnade över packning som Daniel lånat under fjällvandringen i början på sommarn. Det blev plötsligt stor plats brevid sängen och där invigdes spikmattan.
Shitshit - jag somnade och sov i nästan 45 minuter.
Efter det hade jag stora hål i ryggen. Buhu. Det gör fortfarande lite ont.

Men å andra sidan var det skönt att ligga där. Kanske funkar, kanske inte.
Nu ska jag gå å läsa i min nya utemagasinet-tidning. Det är vardagslyx.

Inga kommentarer: