torsdag 6 augusti 2009

JOOOOBBB!!

JAG FICK JOBBET!!
Det är helt sjukt.
Jag fick jobb till sista december trots att det är anställningstopp!
Jag vet inte vad jag ska tro,det är nästan för bra för att vara sant.

Såhär nervös var jag innan jag åkte:



Jag kan inte fatta att jag fick det alltså, det är som en dröm.
Cheferna pratade med varandra och kom överrens om att jag börjar på akuten den 24:e, en vecka tidigare än planerat - okej för mej.
Jag som igår satt och sa att jag inte visste om jag skulle klara av att vara på akuten...om jag skulle palla trycket...blabla...mycket blod...blabla...stress...
Nu får jag testa iallafall!

Firade med en simtur i Karstorpsjön och öl och sallad på Prima.
Sen folköl i sommarkvällen med Rickard, Anton och Henke. Anton och jag kommer bli jobbarkompisar i höst - hur kul som helst!
Här är Anton och Rickard:

Inga kommentarer: