fredag 28 augusti 2009

matfestivalen

Jag borde göra mig iordning, jag ska snart till Emma på förfest.
Men. jag har i vanlig ordning ingenting att ha på mig.
Och då menar jag verkligen ingenting. Inget passar. För stort eller för litet.
FUCK.
Inge kul alls.
Emma är inne på superfestligheter, jag är trött som ett as.
Sov en timme förut, men det vart nog bara värre.
Det regnar ute också och håret kommer med andra ord stå på ända.
Shitshit. Måste få upp humöret!
Lite kaffe på det kanske?
Ska ta en bild sen så ni får se hur det vart. Om jag hittar nåt att ta på mig...

Balunset vi ska på är matfestivalen. Har aldrig vart på den "på riktigt" innan. Men det kanske är askul. Pepp,pepp!

4 kommentarer:

Mats sa...

Åhh du blir säkert minst lika poppulär om du lägger ut ett kort även om du inte hittar ngt att ha på dig ;).

en fis i rymden sa...

Haha!
Jag tänkte faktiskt på det när jag skrev detdär. Men jga tror inte Daniel skulle gilla det :D

Mats sa...

När han har något så vackert borde han kunna dela med sig lite :)men jag förstår att han vill att du håller på dig lite för allmänheten.

en fis i rymden sa...

Haha, tack :D

Men har man min kroppsform kan man som inte ha vad man vill på sig - kläder som sitter jättefint på folk sitter inte lika fint på oss med lite större behag... men det är ju både positivt och negativt...