måndag 24 augusti 2009

Födelsedagskalas

Jag är så jäkla trött!!
Jobbigt på jobbet - förvirrat, rutinlöst, minne som sviker när det gäller det mesta ( vilka prover som ska tas på vem, vart saker finns etc.etc ).
Jobbade nästan hela förra veckan, helgen och så idag. Behöver vara ledig och SOVA.
Jag är dödstrött nu, men introt har precis dragit igång på riktigt. Första dagen av 6 med festande. Musiken är så hög att den nästan överröstar tv:n.
Inte optimalt.

Jag ska iallafall inte jobba imorgon. Skönt. Jag ska baka bröd och åka ut till Sofia i huset.



Vi ska laga middag med Jossan innan vi åker tillbaka till stan och till kören som drar igång igen imorron. Ska bli så jäkla skoj!Har saknat det massor.

Har vart hos Emma idag, åkte och handlade present direkt efter jobbet, hem och duscha och äta och sen på kalas! Har försökt hitta bild på teburken jag köpte, men den finns ingenstans. En svart/vit randig marimekko i plåt. Jag blev kär i den och vill ha en lika dan. Eller typ tre lika dana, men jag har inte plats eller pengar till sånt.
Här är iallafall bästa Emman:



Jättemysigt med godaste tårtan på länge och trevligt sällskap. Var tvungna att hasa hem tidigt iallafall för jag var svintrött och Daniel har ju praktik så han går ju upp 05.10 nuförtiden. Kul..
Nu ska jag tvätta av mig sminket och krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: