måndag 3 augusti 2009

helg i storstan

Vi for till Göteborg i helgen för att fira mammas födelsedag.
Det var hur gödit som helst, jag kan inte bärga mig tills vi får flytta från denhär eländiga hålan.
Hur som helst var det skönt att komma iväg och inte tänka på tråkigheter och jobb.
Vi drog ut till Öckerö och åt go mat på resturang och tittade på båtar.




Pappa vart sugen på att segla och mamma på att skaffa ett hus vid havet.
Tycker jag att dom kan göra.



Sen åkte vi tillbaka och gick på bio.




Halvbra svensk film. Efteråt drack vi öl och tjuvlyssnade på U2. Man kan ju bli liiite sugen på att köpa biljetter till storkonserter alltså. Även om jag inte har lyssnat så mycket på dom så var det bra drag utanför också..

Söndagen spenderades på freeport, men jag hittade ingenting, allt var för stort eller för litet eller för dyrt :C
Pappa och Daniel köpte massa skor så dom var nöjda iallafall.

Kvällen tillbringades i slottskogen med gamla folkhögskoleklassen, potatissallad, kyckling, ost,kex och öl på filt.
Hur trevligt som helst.
JAG VILL BO I GÖTEBORG NU!!
Buhu.


Men nu ska jag tillbaka till jobbet och det ryktas om att det är full rulle där, hoppas det har lugnat ner sig tills ikväll. Orkar inte med en till helveteskväll...

Inga kommentarer: