tisdag 18 augusti 2009

det är lustigt.

Det känns som om jag blir tjockare igen. Tycker kläderna sitter sämre och är frustrerad över att det står still på vågen.
Var ute och gick långpromenad imorse.
När jag kom hem tog jag kort på migsjälv.
Inte så himla snyggt kanske. Men jag ser migsjälv som vanligt. Har för stora bröst, magen putar och tja, lite för tjocka lår. (nu är det ju taget snett uppifrån och då ser det alltid mycket bättre ut)



Men sen tog jag ett från sidan:



Oj, är detdär jag?
Nog för att sport-bh gör sitt för att minska formerna men shit - här syns det faktiskt en hel del att det har gått åt rätt håll!
Men jag undrar ju om korten stämmer, det är väl inte sådär jag ser ut?
Känns som om dom drar av 5 kilo. Minst. Kan det vara så?
Det är lustigt.

2 kommentarer:

Maria Löffe sa...

snyggo!!du är ju jättefin och du har alltid vart!!du är liten också!grattis!=)

en fis i rymden sa...

åh, tack!!
Fast jag tror ändå inte det stämmer riktigt, var och vägde mig idag, hade bara gått ner 0.5 kilo på en månad :C
(fast jag har iofs fuskat typ hela tiden så jag får skylla migsjälv, men ändå)

Hur gåre för dej nu då??
KRAM