torsdag 6 augusti 2009

nervös

Jag har sökt jobb på akuten.
Och det verkar lite som det hänger på min enhetschef att släppa mig tidigare.
Ju tidigare desto större chans att få jobbet.
GAH!
Jag skulle ringa tillbaka i eftermiddag för att höra domen.
nervöst!

Tänk - tänk om jag inte behöver pendla till Göteborg eller Norge. Det vore ju drömmen.


Daniel var och sa till borridioterna igårkväll. Tre våningar ner. Och jag som trodde det var nån av våra grannar...Herregud, bara för man bor i studentboende betyder det inte att man kan göra vad som helst.
Det första dom sa när dom öppnade dörren var "vi är snart klara" Men ba vaddå??
Bli klara NU!
Folk! HMPF!
(Jag kommer bli sjukt jobbig som tant)

Nu ska jag äta frukost på balkongen, läsa lite bok, sen åka till banken och betala norska legitimationen och sist byta bort min fina lånecykel till min gamla.
Kul och tråkigt.

Inga kommentarer: