onsdag 12 november 2008

tjockgladbollar

idag har det vart en heldag i skolan.
vi har pratat om hjärtsjukdomar och diabetes.
det var tråkigt och jag kunde det mesta redan innan.
undrar om det betyder att jag är smart?
jag åt ju trotsallt fisk till lunch och det var nån som sa att man blir smart av det..
nu bakar jag konstiga chokladbollar som jag ska bjucka på ikväll på den internationella middan. eller middag och middag - slagsmålet om att få prova så mycket mat som möjligt. typ.
och så heter det international dinner,men det är ju utrikiska.
det konstiga med bollarna var att man ska smälta smöret.
inte så konstigt kanske men ändå.
bra för då får man en timmes paus att ligga med datorn i sängen och begrunda livet, medans tjockgladbollarna stelnar i kylen.

efter middagen ska jag till mowa och titta på greys anatomy och klappa hennes katt. hurra.

Inga kommentarer: