torsdag 6 november 2008

osams

nu sitter jag i min soffa och fryser.
elementet är på max men det hjälper inte ett dugg.

imorse försov jag mig och fick skitbråttom till vårdcentralen där jag skulle få tbc vaccinet. trodde jag.
men nejnej, dom skulle bara läsa av det och sen var inte hon som ger vaccin där.
nejmen vad fint! tur att jag ändå var tvungen att betala, stressa och missa skola.
det känns jättefint.
tack det fina svenska sjukvårdssystemet. idioti!
det är därför det ska finnas privata kliniker som kan skapa lite konkurrens så man får lite gjort. dethär är ju löjligt.
då ska jag vänta på en kallelse och förhoppningsvis få tid innan jul,fint.
tre besök för en spruta. värt.

jag är numera osams med sjukvården. igen ska väl tilläggas.
jag tror jag blir det minst varannan gång jag behöver hjälp med nåt.
nån borde göra nåt så det blir bättre.
dethär duger inte.

Inga kommentarer: