fredag 28 november 2008

morgonstund har guld i mun

eller tja.
inte om man var vaken mellan tre och sex och sen går upp åtta.
jag är en tröttpaj.
daniel är på föreläsning och sen ska han till göteborg och gå på jul på lieseberg med teambuiling mellan typ utskotten i skolan.
jag är inte avensjuk på teambuildingen,men på att han får gå på jul på liseberg.
det är såå mycket jul!

jag får snällt sitta hemma och läsa i fucking VIPS om hur man dokumenterar för jag är sämst på det. och så ska jag gå till skolan och fråga (läs: skämmas)om jag glömde min nyinköpta begangnade elvisp igår på kickoffen.
jag hängde den så fint brevid min jacka så jag skulle komma ihåg det med så vart det så hetsigt när jag skulle gå att jag glömde den ändå :C

annars var kickoffen rätt bra. vi insåg igen att vi ska till det klart coolaste stället av alla! ha - där fick dom alla dryga as.
bara dom slutar släppa bomber på varann.

armen ser ut såhär idag förresten:



bättre,men inte helt bra.
och så kliar det nåt förjävligt.
men det är tydligen för att det sprider sig under huden och irriterar på fler ställen. men det gynnar tydligen.

jag har gjort upp en plan nu: gå till skolan och sen till affären och köpa mjölk så jag kan baka istället för att plugga. men shitshit.
jag har snart tenta.

Inga kommentarer: