torsdag 13 november 2008

spinning

haha, jag skulle skriva om spinnig och sökte på google efter en bild och fick upp denna!



det var ju nästan iallafall.
jag känner mej så gammal som tanten på bilden iallafall.
fyfan säger jag bara.

jag och emma fick nåt slags storhetsvansinne och trodde att vi kan klara vad som helst. gick på ett nytt spinningpass. jag har aldrig trampat så fort i hela mitt liv!
vi mådde båda två riktigt illa när vi kom ner i omklädningsrummet..
och sen - shitshit - plötsligt kom jag på att daniels tåg skulle gå mot linkan om 20 min!
damn, bråttom,bråttom.
fick cykla på darriga ben ända till tågstationen för att hinna hitta honom innan tåget gick.
jag hann precis och nu är jag helt slut. lika gammal som tanten på bilden är.
nu skulle jag ha pluggat,men hamnade i soffan på mitt fårskinn och orkar inte röra mej en tum.

Inga kommentarer: