onsdag 5 november 2008

evig dimma, varm choklad och längtan

det är så konstigt, dimman har inte lättat på två dagar här i skövde.
idag såg man inte ens parkeringen eller skolan och det är inte långt!
imorron tycker jag att det ska ha lättat för då är vi lediga på förmiddagen (jag ska iofs till vårdcentralen och få sprutor men ändå)
jag vill gå en promenad och känna solen i ansiktet.

förut var vi och drack varm choklad med marshmellows och grädde med tjejerna som har vart i indien, dit vi ska.
(och gud vilket svårstavat ord, marshmellows alltså, var tvungen att googla på det)
nåväl.
indien verkar fantastiskt och underbart och jag vet inte vad. dom var eld och lågor och det vart vi med!
jag längtar så!
vill åka ifrån dimman och kylan till värmen.
helst nu på en gång.


(daniel tog kortet förut på billingen, jag drack ju choklad och kunde inte följa med, synd)

by the way tappade jag bort mitt pass idag och vart helt knäckt.
men jag hittade det tillslut.

Inga kommentarer: