onsdag 26 november 2008

känns som måndag

idag känns det som det är måndag.
jag går som i skolan idag, det har jag inte gjort på hela veckan.
konstigt.
och min arm ser ut såhär:



det tycker jag känns lite oroväckande.
sov med betnovatkompress och det har ändå inte blivit speciellt mycket bättre.
när jag ringde till pappa sa han att det bara var att vänta av min knäppa kropp, den brukar ju bete sig såhär.
kanske bara var en tidsfråga innan jag skulle få en inflammation av nån av sprutorna.
det fina är att jag får influensavaccinet nästa helg och en vecka därefter är det dags för japanska igen och då kanske det blir lika dant igen. hurra.
så jag försöker muntra upp mej med att klä mej helt i svart:



fint va?

nu har jag ett seminarie som börjar om 45 minuter.
undrar om jag borde förbereda mej?

Inga kommentarer: