lördag 8 november 2008

NFC

idag har känslan av att jag inte har så många vänner växt till sig och blivit ett monster.
jag försökte skrubba bort det i duschen med en nagelborste och trösta mej med att jag har petat bland tarmar med endast handskklädda fingrar,men inte ens det hjälper.
att vara bortglömd måste vara en av de värsta känslorna.
NFC - no friends community. det var en klubb som jag, joel och fredrik startade för ett par år sen har blivit verklighet.
förutom att dom har kompisar och det har inte jag.
jag är ganska bitter idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag vill ju vara din vän!

Valle sa...

mmm jag också. Må så vara att vi inte kan ses och nästan aldrig pratar... Men du är en del av mig som jag inte skulle kunna välja bort ens om jag ville. Du är en av de saker som länkar den jag är nu med den jag var då.

Mats sa...

Måste ta dig ut höst depressionen! Dom är livsfarliga och smyger sig på... Jag vill oxå vara din vän dessutom samlar jag på bra människor och där finns du med så du är viktig!

en fis i rymden sa...

tacktack.
jag är på bättre humör nu, och ni är fantastiska allihop.
tack för att ni finns och muntrar upp!