torsdag 20 november 2008

hur man vänder en dag.

nu är det kväll och dagen blev lite bättre tillslut.
träningen hölls inte av han jag trodde,den var kass och jag lackade ur och gick därifrån innan det var slut.
cyklade till stationen för att skriva ut mina tågbiljetter till kalmar och hem till jul och automaten funkade givetvis inte.
vart alldeles svettig och fick trycka in koden en miljon gånger innan biljetterna kom ut...
cyklade hem i snön och frös asmycket. har hål på alla mina vantar på tummen.
konstigt detdär. jag kommer inte ha nåra tummar kvar :C

men sen kom jag hem.
och daniel hade köpt choklad.
fantastiskt vad en dag kan vända.
choklad skulle nog kunna lösa alla problem i världen.
tog en dusch och sen fick jag nybakat bröd med choklad till efterätt.
sen har vi legat nerbäddade under vintertäcket i soffan och myst.

en dålig dag blir en bra.


och imorronbitti far jag till kalmar till världens bästa tjej.

Inga kommentarer: