måndag 17 november 2008

japansk encefalit.


jag har vaccinerat mig idag igen.
japansk encefalit.
nästa måndag ska jag fira den nya veckan med en till lika dan och en tbc.
i looove sprutor.
inte.
särskillt inte när man sätter som i fläsket över armbågen. why liksom?
det lär ju inte vara mindre smärtfritt där.

sen skulle jag handla på willys, det är inte ens hälften så kul när man inte kan köpa grejer med mjölk i.
fast jag fattar inte riktigt, det gick ju bra i helgen. men ändå.
iallafall, det gjorde ont i armen av att bära tunga grejer.
sen fick jag inte ner allt i väskan och fick bära massa grejer i famnen. ner i cykelkorgen och ut och vingla på den enkelriktade gatan.
fina grejer.
sen kom det en bil och jag körde på gatkanten och trodde jag skulle dö.
daniel fick ge mej en lång kram när jag kom hem så det kunde bli bättre.

jag vet inte hur det ska gå att vara utan honom i 3 månader.
jag kommer få lägga mej ner och dö.
flera gånger om.

Inga kommentarer: