tisdag 25 november 2008

running

jag har precis vart ute och sprang nyss.
trodde innan att jag skulle dö.
men det gick faktiskt riktigt bra.
5 km utan att stanna. (eller stannade en gång men det var för att i-poden lossnade från tröjan)
jag trodde att all kondition skulle vara borta, har ju inte sprungit sen i våras när jag fick artrosen i fotleden.
visst - det gjorde ont i början,men gick över efter nån kilometer.
kanske skulle man börja igen.

såhär hurtig var jag ju i våras:



på avenyn under göteborgsvarvet. man ser lite hur jag lider.
men jag vart helpepp efter ha vart i kalmar på att ta tag i migsjälv.
det borde ju gå om det går för andra?

fast det var lite jobbigt med all snö där det inte var skottat. och i alla uppförsbackar.
man kanske inte ska ta ut saker i förskott.
imorron blir det friskis istället tror jag.

nu ska jag ta tag i pluggandet igen.
har tenta nästa lördag och har inte så fasligt mycket tid till att plugga.
föräldrar som kommer och stämmor som ska präntas in innan konserten.

Inga kommentarer: