lördag 29 november 2008

och ja - hurra!

dom har slutat slåss i mumbai!
hurra,hurra!

nu har jag pluggat lite. men det är svårt när man inte förstår vad frågorna syftar på liksom, kan vara flera olika grejer och om det är 20 poäng på en fråga vill man ju gärna tro att det är ett långt svar..flummigt.

igår var daniel på liseberg och kom hem med tusen nya tésorter och lite kaffe.
så den som vill får gärna komma hit och dricka té - hur mycket man vill.
och i helgen är det massa rabatt på fabriksbutiken där jag brukar köpa alla mina fina koppar. vill åka dit och handla upp hela csn lånet...

jag, mowa och anton var på afterwork igår och jag är fortfarande mätt.
hurra för det med.
men inte hurra för mina fina stövlar som läcker.
jag måste gå tillbaka med dom,men jag vågar inte. jag är en sån mes när det gäller sånt :C

Inga kommentarer: