måndag 17 november 2008

min första cd-skiva

i helgen har jag och frida vart i stockholm och spelat in en cd-skiva med den afrikanska kören.
det var helt fantastiskt roligt.
studio, hörlurar, mickar, massa rattar och knappar.
och bra blev det!
det lät skitproffsigt när dom spelade upp det.
dom bjöd med oss till kongo igen.
3 veckor i sommar med spelningar, rundresa, safari och massa annat.
fint bara att jag kommer hem från indien i april och dethär är i juni.
jag vill ju inte vara borta så länge så tätt inpå..
jag är ju helt knäpp bara efter en helg isär och hur ska det gå då?

jaja, senare problem.

träffade iallafall christian på söndagen. strosade i gamla stan och fikade i en medeltidskällare med levande ljus och mobiltäckning som fanns ibland över tekoppen.
det var en utmaning att försöka svara när det ringde...
när vi kom upp snöade det.
riktig blötsnö.

och sen får jag inte grepp om dethär med mjölken.
jag försöker ju inte dricka det, men i helgen har det liksom gått bra.
men nu - när jag är hemma och åt en tallrik låglaktosfil är magen uppochner.
vart tog logiken vägen?

Inga kommentarer: