onsdag 19 november 2008

jävla onsdag

imorse vaknade jag med universums värsta mensvärk.
jag ska inte gå till skolan idag bestämde jag.
men så hamnade jag där iallafall och det var helt meningslöst som vanligt.
igår fick vi nämligen veta att alla föreläsningar har riktat in sig på fel grejer och att inget av det kommer på tentan.
jaha,men vad fint.
tur att vi inte har kastat bort nästan tre veckor från 9-16 varje dag på att lära oss...ingenting.
jag har så mycket att göra att jag inte hinner ta igen det missade och jag hinner defenitivt inte göra en omtenta, den är precis innan vi åker till indien och det känns väl som om vi kommer ha fullt upp med att samla litteratur till c-uppsatsen.
jävla skola asså.
ett stort skämt.
jag får ont i magen bara att tänka på det.

i eftermiddag ska vi till falköping. jag borde vara hemma och plugga,men det får prioriteras bort.jävla skit.
jag ska till kalmar på fredag och har inte träffat karolanna på hur länge som helst. får plugga på tåget,men då blir jag åksjuk.
jag fattar inte hur jag ska klara av dethär?
fanfanfanfan.
idag är en till jävlacpdag.
och så är det kallt, rått och molnigt ute.
ont i magen och ont i huvet är inte bästa förutsättningarna för att vara trevlig mot tre vuxna och två barn.

jag vill bara krypa ner under täcket och aldrig gå upp igen.
är det dethär som kallas självömkan?

Inga kommentarer: