onsdag 26 november 2008

200:e inlägget

förra inlägget var mitt 200:e på denna blogg.
jag kan sakna min gamla blogg himla mycket ibland,men that time is long gone.
vill man iallafall ha lite nostalgi kan man gå in på http://jonnaleinen.sprayblog.se och läsa.

blobben på armen har blivit lite större men inte lika hård så det kanske går åt rätt håll?
nu har mitt sömntåg gått föe länge sen.
planen att kanske,kanske,kanske gå till kåren gick i stöpet.
orkar inte, jag är gammal.
tänker lite på indien istället. med skräckblandad förtjusning.

fick ett stipendie idag.
inte så mycket pengar,men ändå så det täcker den japanska encefalit vaccinationskostnaden. och ge 100 spänn över.
dom ska jag köpa nåt fint för.
typ 4 öl på kåren. eller en kossa eller fem i indien.
nä, nåt vettigt ska det bli iallafall.

nu ska jag borsta mina tänder och krypa ner i sängen.

Inga kommentarer: