onsdag 1 april 2009

paragliding

jag har precis akt paragliding!
vilken kansla!!!helt sjukt och fantastiskt roligt!
man sag nastan hela stranden, flera mil at alla hall och sa hav,hav och hav at andra hallet.
jag ar fralst. jag vill gora det mer.
hu.

igar var vi pa middag med varan van chris. det ar en 60+ man som ar lagd at andra hallet.
han ar lite av var farfar har. han har 1000 historier pa lager och har rest jorden runt typ 35 ganger.
han tog oss till ett stalle som hade dom godaste biffarna jag nanain har atit! svingott!!
det var tydligen buffelkott och det kan ju ha med saken att gora, jag ska bara ata buffel fran och med nu!

nu ska vi snart ga och ta en ol och fundera pa om vi ska ga pa "disco" pa stranden ikvall.
jag kanner mej inte jatteupplagd, men det gor dom andra...
jobbigrt att vara tre ibland nar majoriteten bestammer...
jaja. livet ar ju ett lidande. inte.

Inga kommentarer: