söndag 26 april 2009

lördag

igår var vi uppe på billingen under förmiddagen.
folk sprang milen och vi åt apelsin och solade.
gött, men det hade inte suttit fel att springa om jag bara hade tränat lite innan...förra året sprang jag ju, men då var det 5 cm snö och svinkallt.
jag gillar april bättre iår.

igårkväll kom frida och tobbe till stan. vi gick på gospelkonsert.
sofia och linda sjöng och det var kristet men ändå trevligt.



fika och planer för kanothelg tog spinn.
mycket prat om vandringen i sommar.
det ska bli härligt.

nu ska jag diska våra fina nya tallrikar vi köpte igår och sen ska vi åka och handla blommor till balkongen.
hurra, vuxenpoäng!!

imorron ska jag försöka lämna in min mibil. den är sjuk i huvet och jag stör mej på den. stänger av sig, funkar inte alls, kommer igång igen och flippar ur igen.
så jag hoppas på en ny.
nåväl.
kanske drar till silverfallen i eftermiddag.

fan va gött det är att vara ledig!

2 kommentarer:

malin sa...

vilka tider kommer du vara här den 16:e? hade glömt att mamma är här under dagen, honåker på eftermiddagen nån gång men jag vill ju verkligen hinna se dig med! Är du kvar på eftermiddagen/kvällen?

en fis i rymden sa...

tja, kanske. jag tror det.
pappa springer ju gbg varvet och han startar runt 15 och kommer nog imål runt 17.

tror vi ska käka middag på kvällen innan vi drar hem, kanske runt 21...men efter starten är jag fri iallafall!