fredag 3 april 2009

branna och nasa

idag har jag solat nastan hela dagen. jag skulle visa ett kort, men jag glomde det hemma. det ar ju for typiskt nu nar datorn gar fort.

igar gjorde jag en kullerbytta i vattnet. eller tja. en halv.
for sen fastnade jag med nasan mot bottnen och skrapade upp den och lappen. det gor fett ont i saltvatten.
som for ovrigt ar 30 grader varmt.
det ar helt sjukt vad jag alskar dethar landet - allt ar sa himla bra.
nu ar maten god och solen ar skon. man kan krypa in under ett palmparasoll om man vil ha skugag eller bara grabba tag i bodyboarden och springa ner i vagorna och surfa.
awsome dude!!

och nu borjar vi bli bruna pa riktigt, det ar nastan det basta. (forutom den skrapade nasan da, den ar mest rod)
i overmorron aker vi vidare till mumbai och det kanns riktigt sorgligt aven om det ocksa ska bli kul. kul pa ett annat satt.
pa ett mer upptaget satt.
jag verkar ha blivit gammal da jag nojer mej med en solstol och en underbar bok dagarna i anda.
och god mat ocksa. mycket frukter och mycket fisk, stek och ol.
vi kommer bli feta fort.

"tjockare och tjockare dag for dag" ar dagens visa.
far fan borja banta nar jag kommer hem. men just nu ar det vart det.
vi ar sjukt lyckliga har!!

forresten! idag var det sjukt mycke fiskare pa stranden, dom brukar dra upp naten lagom till frukosten, men idag drog dom langt in pa formiddagen och i vattnet hittade vi bade stora krabbor och fiskar. lite labbigt men coolt!!

Inga kommentarer: