onsdag 22 april 2009

omvårdnadsteoretiker

jag sitter i bibban nu och borde läsa lite mer om omvårdnadsteoretikern orem.
men hon är bara såå tråkig.
jag kan inte hålla tankarna på plats när jag läser. dom vandrar iväg till snöklädda berg, myggiga myrar och solsken mot näsan. eller bara hem till min säng.
gah, jag dör!
jag fattar inte hur denhär c-uppsatsen nånsin ska bli klar, det blir bara mer och mer att göra hela tiden.
det jag gör nu ska bli ett helt nytt stycke i bakgrunden. och det blir inte ens bra.
och vi har knappt kommit igång med metod-diskussionen.
uäh. jag har inget vettigt liv.
jag vill åka härifrån nu.

men det är bara att bita ihop och stoppa näsan i boken igen.
om det bara inte hade vart solsken ute. då hade det vart lättare...

1 kommentar:

malin sa...

Tack så mycket! Men du passar ju också i lugg ditt as=) Vad kul att du kommer hit! Skrev ned det med en gång så jag inte glömmer för det är klart att vi måste ses. Satt faktiskt och tänkte på det för en stund sen att jag saknar när vi båda bodde i linköping och bara behövde gå över vägen för att ses. Det var så enkelt då=) Men nu ses vi ju snart ändå och för hoppningsvis kommer du flytta hit nån gång igen! (håller tummarna så hårt jag kan) Puss på dig!