söndag 19 april 2009

homecoming queen

jag stjäl bilder från daniels dator.
det är skönt att se hur nöjda vi var att komma hem, trots att vi möttes av familj och vänner på andra sidan ett plexiglas så man inte hörde ett ord av vad varandra sa.
det kändes som att vara i fängelse dom 15-20 minutrarna som vi väntade på våra packningar...
vi ser monga ut, men glada.




min bästa puss.



hejdå sarass, ses om en vecka.
lite sorgligt, men det är ju fånigt. vi ses ju snart igen liksom.



bröder hämtade på flygplatsen och så for vi hem till den stora hemma i åby. stora klippte den lilla.
fin underhållning samtidigt som maten står på spisen och jag har en kall svensk öl i hand.
livet är lyckligt.




sen for vi hem mot linköping till resten av familjen.
stannade i braehus och köpte glass.
lillebror kladdar ut det mesta av sin glass.



på mej.
tack.



nu är det slut på bildkavalkader får ett tag.
finns inte så mycket mer att visa eller så för min kamera gick sönder i förrgår.
uuääähhh.
det är synd om mej.
kameran är trasig.
batteriet till datorn är dött och sladden är glapp.
mobilen stänger av sig med jämna mellanrum, allra helst när man pratar i den.
hurra, jag gillar teknik.

Inga kommentarer: