fredag 24 april 2009

ledig helg

nu är det äntligen helg!
vi skriver hela dagarna på c-uppsatsen och jag blir helt sjukt osocial.
herregud, det känns som om man går under jorden.
men nu är vi lediga hela helgen fram tills måndag 9.30.

vi ska fira med att gå på bio, "män som hatar kvinnor"



jag har stort hopp om att den ska va bra, boken var ju fantastisk.
men man vet ju aldrig, det brukar ju sluta i katastrof.

annars rullar livet på.
har ätit nyttig mat en vecka och har droppat 2,3 kilo.
tack!
hoppas det fortsätter.
idag har jag vart sjukt sugen på massa gottis, men än så länge har det gått bra. karaktären är kanske inte så dålig som jag trodde.
menmen.

imorron går aprilloppet av stapeln, men i år ska jag inte springa - bara hjälpa till med att hänga. helt okej, jag hade aldrig orkat springa 1 mil i mitt tillstånd. får fan träningsverk bara av att gå.
men på måndag ska jag börja träna igen. så det så.

så ska vi försöka ta oss ut till plantagen och köpa blomlådor, frön, nya blommor och lite jord och försöka få till nån slags blommande balkong. plus att vi måste städa.
blir en bra helg skulle jag tro!

Inga kommentarer: