måndag 27 april 2009

chill på balkongen

dethär är vad jag har gjort en stund.



pratat i telefon på min balkong fastän klockan är över nio.
så jäkla skönt!
(observera dom fina blommorna vi köpte och planterade igår)

var ute och sprang imorse, stannade inte en enda gång.
sen vart jag trött i benen. men då var jag hemma så det var inte så tokigt. i med fin frukost, hasa iväg till skolan och skriva livet ur sej.
tack.
hade en ambition om att fortsätta plugga när jag kom hem, men emma ville träna och varför inte liksom?
men shit, två gånger på samma dag. bra att börja säsongen på det viset...jag kommer iallafall ha fett med träningsvärk imorron.
men sen vart jag trött. och det är jag än.
jag ska gå och borsta tänderna och gå å lägga mig.

imorron borde jag göra ett mrsa-test, men jag tror inte att jag orkar. det är fett jobbigt att stå i kö liksom.
dagens i-landsproblem.

Inga kommentarer: