måndag 20 april 2009

inspirerat

jag kanske ska klargöra att jag inte har cancer eller nåt.
bara kolla en extra gång för cellförändringar som inte ska bli cancer.
luddigt.

jag borde fortfarande plugga men jag har sjukt lite motivation.
undrar om jag borde ta en promenad eller nåt.
kanske gör koncentrationen bättre.
drack 2 koppar kaffe nyss, men huvet är fortfarande tungt

i brist på vettiga grejer att göra tog jag kort på mejsjälv.
indienkläder som jag är mycket nöjd med, särskilt jeansen.inte varje dag man kan köpa shyssta pepe jeans för ett par hundralappar!




imorron ska jag klippa mej. bli av med lite av svallet, ska bli sjukt skönt.
känns som intresseklubben antecknar för fullt...
försökte uppdatera bilder på facebook, men det funkade inte heller, precis när jag skulle uppdatera allting hakade sidan upp sig och jag vart lack.
my god.
jag har inget liv.

Inga kommentarer: