måndag 30 mars 2009

mera goa

idag har jag solat under ett aprasoll, med en scarf over mej och ikladd spf 50. badat med t-shirt.
jag ar ratt rod alltsa.
flagar redan pa nasan :C

har om dagen var vi pa en svinstor nattmarknad i anjuna.
det tog nan timme att kora dit och det var beckmorkt pa sliongriga vagar och vi undrade hela tiden vart vi var pavag.
val framme var det en fantastisk mix av hippies, turister, indier och you name it.
allt fanns dar.
fantastiskt.
vi prutade till tusen och jag ar nojd med alla mina kop: ett par asfina guldiga sandaler, ett par bruna jesus-sandaler, en jattefin silverring och ett armband som jag inte vill ta av mej.
detta gick pa ett par hundralappar.
bomtjackalack jatack.


igar satt vi inne hela dagen. eller inne och inne. pa altanen i skuggan.
minsta rorelse gjorde ont i det roda skinnet. buuaaah. hatar kass solkram :C:C
men imorron ar det nya tag igen. da ska vi titta pa delfiner ar tanken.
man gar ut tidigt pa morronen och hittar en bra bat som tar med en ut. har man tur och ser delfiner kostar det 40 spann. ser man inga kostar det inget.
bra deal.
sa onska oss lycka till!

Inga kommentarer: