tisdag 10 mars 2009

bildbevis

här kommer min hand hoppas jag. imorse försökte jag ladda upp bilden, men det funkade aldrig. snacka om frustrerande det är med denhär internetanslutningen.
väntade 30 minuter tror jag, sen stog det att bilden hade kommit över hit, till sidan.
men nejnej, inte då.
gah!

här är den nu iallafall.



jaja. nu har vi filat lite på c-uppsatsen och det var väl skönt att få det gjort.
men åh, det är såå tråkigt.

fick jobb från kirurgen och njurmedicin. båda vill anställa mej.
beslutsångest. nyss hade jag ångest för att jag inte hade nåt jobb, nu för att jag har två.

kirurgen verkar kul för att:
roligt med sår.
coolt med plastikkirurgier (typ bröst och sånt)
mycket att lära sej med slangar och cvk och sånt.


njurmedicin:
vet att jag gillar njurpatienter.
gynnar för en eventuell framtid på transplantation.
svårt och utmanande.
astrevlig avdelning.

usch, det var ingen vidare lista. mest tvekar jag för att jag inte vet om jag ska välja för framtiden (ev. gbg) eller välja det som verkar roligast. eller har högst lön.
brr.
jobbiga val.

vi väljer förresten bort gymmet imorron. räcker med fem gånger i veckan. plus att vi tog ut oss totalt idag, det känns som om det kommer vara jobbigt att röra sej imorron.

3 kommentarer:

Mats sa...

Ok, om inte lönen skiljer enormt så skulle jag ta det roligaste. Tycker man det är roligt gör man ett bättre jobb och får kanske högre lön så det går på ett ut.

Kirurgen borde göra så att du kan åka på utlandsmission och tjäna grymma pengar :).

Valle sa...

tycker att du ska ta kirurgen så kan du hjälpa till att operera på mig när det blir dags :-)

en fis i rymden sa...

uh, jag är också inne på kirurgen, men njurar är ju också kul, uääääh.
jag kan inte bestämma mej :C

utlandsmission och operationshjälp ligger väl lite på plussidan också :D

vi får väl se. imorron ska jag ha kommit fram till nåt.