lördag 21 mars 2009

frisk

nu är jag nästan frisk hurra!
igår firades det med mat hos en av dom som ska till sverige, Sungita.
det bjöds på massa mat och jag vågade nästan inte äta nånting och fick sitta och skämmas för hon trodde att jag inte gilalde maten :C

idag har vi styrt upp lite grejer här, betalningar och sånt. allt är så sjukt billigt! alla resor vi har gjort kostade typ 400 spänn var och boendet för två månader slutade på knappa 3000.
I love this country!

köpte mer antibiotika idag. man gick med samma recept som förra gången till apoteket, betalade 36 kronor och fick mer tabletter och ersättningspåsar med dryck.
jag är förevigad i sjukhuset nu.



vi spar det tills nästa gång du kommer sa dom.
hmm, jag vill helst inte gå dit alls mer, det var sådär halvtrevligt.

snart ska vi till självaste Mr. Ashok Patil, mannen som alla talar om. jag ska ha på mig min fina examensklänning och ett par sandaler som är jättefina (men som är mans-sandaler och alla vet det så jag inte har kunnat ha dom än. men jag måste prov-ha dom lite här innan dom får vila sej till den svenska sommaren)

Inga kommentarer: