torsdag 26 februari 2009

sol,sol underbara sol

Idag har det nästan vart 40 grader varmt. Det är fantastiskt varmt, känns lite som en bastu när man kliver utanför dörren. Inte speciellt kul alltså. Och varmare tänker det tydligen bli.
Man kan välja att antingen bli en blöt fläck eller bo framför AC:n.
Jag gjorde som ni ser det senaste.



Idag sa hotellmanegern att det var bra att vi tränade, men det inte verkade som att jag gick ner i vikt. Man tackar för alla trevliga kommentarer man får. Känns jätteuppmuntrande. Inte.
Men det är bara att nicka och le, ingen som fattar att man blir ledsen. Men det är inte kul att höra varje dag. Men livet är fan orättvist. Jag äter lika mycket som Camilla (fast hon äter chips och choklad och det gör inte jag) ändå väger hon 46 kilo. Det är typ ingenting. Hon orkade inte bära kassen med mjölk hem från affären, så jag hivade upp både henne och mjölken på axeln. Det vägde typ ingenting. (dock fick vi en hel del glada miner)
Orättvist.

Nåväl. Ikväll hamnade vi på en ytterligare tillställning. Priser som delades ut och danser som dansades. Kul men man tröttnar efter en timme eller så. Dock vare kul för vi fick träffa en av tjejerna vi har snackat lite med tidigare, Supria eller nåt sånt heter hon. Väldigt rar och glad tjej. Mer av sånt.
Nu ska jag snart sova. Träffade förresten 2 andra svenskar som är här på nån slags inspektion och för att arbeta fram nåt fint mellan Sveriges och Indiens regeringar.
Skönt att få träffa nån och prata lite (i typ 5 minuter för sen var alla tvungna att gå. Och så åker dom tidigt imorron igen :C )

Okej. Nu ska jag krypa till kojs.

Ingen som sitter inne på ett jobb förresten?
Jag får mer och mer panik för varje dag.

Inga kommentarer: