fredag 27 februari 2009

jobb

hmm.
min jobbångest kanske har gått över lite.
jag har typ jobb på njurmedicin. tror jag.
hon sa att det nästan var klart, hon behövde en sjuksköterska till så jag ringde som ett brev på posten. (hur de nu kan ringa?)
skulle maila in ansökan, brev, cv och referenser så på måndag får vi väl se.
men nu är det som vanligt igen.
är det dethär jag vill?
jag har ju provat på njurar, ska man inte göra nåt annat då?
jag vill ju va på infektion eller KAVA. men jag vill ju också ha ett jobb.
ett evigt velande är vad det är.
men jag är svinglad för njurmedicinplatsen.
plus att det kanske kan bre plats på transplantation i vinter om jag har tur?
(by the way, glöm inte titta på min brorsa på torsdagar i svt "på liv och död" En dokumentär om transplantationsenheten. coolt)

Inga kommentarer: