onsdag 25 februari 2009

ännu en dag av trötthet

jag håller på att duka under av trötthet.
snart ska jag sätta på AC:n på 20 grader och krypa ner under täcket.
men först ska jag sluta vara hispig.
vi såg nyss på no country for old men. den var INTE bra.
nog att det inte var en jonna-film över huvud taget, men om den hade vart bra hade det som gått an.
men vafan, dethär var inte alls vad jag förväntade mej.
uschaan, en hel kväll som bara försvann till nåt onödigt.

jag bjuckar på en bild från shoppingcentrats matställe.
sara, camilla och sankalp, den evige gentlemannen som guidade oss runt en halv dag bland damkläder.



han är den klart shysstaste av alla indier vi har träffat. hoppas han får åka till sverige så svenskar kan vara lika trevliga tillbaka.


idag när vi var på gymmet tvingade gyminstruktören (som också äger gymmet) oss att väga oss för att han skulle bokföra sånt (av nån jäkla anledning som ingen vet...)
camilla passerade godkänd på sina 46 kilo, men jag vart det inte.
shit. han trodde inte vågen stämde :C
först stog jag fel, men ingenting ändrade sej påp vågen om jag stog annorlunda.
då fick jag ta av mej skorna.
fan va pinsamt!
det enda positiva var att jag hade gått ner 1.5 kilo sen sverige, men så har jag ju gått på toa mellan 4-8 gånger varje dag senaste tiden...
sara hade gått upp 6 kilo sen sist hon vägde sej och var arg resten av passet.
pågrund av våran vikt var vi tvugna att visa att vi iallafall var starka så imorron kommer vi inte kunna röra oss en tum...
smart va?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men seriöst! 46 kilo!!! Det kan inte vara hälsosamt! (plus att det är finare att ha former enligt mig... kan bero på att jag själv har det och jag är ego=) Men fattar inte riktigt anledningen till att de skulle väga er... konstigt land det där=) Jag är nöjd med mina kilon som är borta och hoppas jag kan hålla dom borta trots att vi äter mat igen och trots att det blir kalas i helgen=) Ta hand om dig vännen! puss

en fis i rymden sa...

haha, nä jag vet - hon är sjukt smal! fast rätt kort också.
jag tror att dom kommer vara borta, nu tränar du ju också igen!
hur många var det som försvann förresten?
hoppas du har det bra hemma och hälsa!!
kramkram