fredag 13 februari 2009

i väntan

Okej. Jag väntar nu på att klockan ska bli 21.30 så jag kan få prata i telefon.
Under tiden har jag hunnit:

fråga efter en ny handduk efter som inte jag och Sara fick nåra efter dom hade städat. Det tog ungefär en halvtimme innan vi hittade nån som kunde engelska och var villig att ge oss varsin handduk. Dom hävdade att det visst fanns på våra rum. Men vi hade tittat överallt och det fanns det inte alls (bara att dom visst hängde på handdukshängaren inne i duschen pinsamt)

duscha och klä på mig aldeles för mycket kläder så jag hann bli svettig innan jag kom utanför min dörr

äta paneer chillifry (ost och kål) och sissler (ris, potatiskaka, kål, nudlar, ris, pommes och grönsaker)

köpa massa gottis i affären så dom trodde att vi var tjocka och skulle äta allt (men vi ska ju ge bort det imorron när det är sista dagen på praktiken)

låst mej ute, dörren går i baklås och jag stog utanför med nyckeln fint placerad på bordet inne i rummet. Det slutar med att vi jagade rätt på en som kunde engelska (eller vakten gjorde) och vi fick förklarat att jag hade låst mej ute. Slutade med att hotellmanagern fick komma hit och låsa upp. Pinsamt.


mm. Det är nog det. Kom igen tiden – gå lite fortare

Inga kommentarer: