onsdag 31 december 2008

gott nytt!

...fast inte riktigt än.
sitter här och är rätt nöjd med mejsjälv. lyssnar på happy new year och dricker kaffe.
nu har jag pluggat klart för iår.
känns fantastiskt.

ska jag snart piffa till mej och åka till karolanna där det blir en alla tiders trerätters (hoppas jag, annars kommer jag få stryk)
förrätt: tunnbrödsskålar med renkött och pepparrotsröra
huvudrätt: hasselbackspotatis och fläskfilé med tzatsiki detta serveras tillsammans med en krispig sallad
efterätt: chokladmousse toppad med grädde och japp

låter ju gott iallafall. hoppas.
men iallafall.
kanske ska måla naglarna på den andra handen och sen sminka mej.

har ni tur och jag inte super bort kameran så blir det bilder imorron.


ha ett riktigt gott nytt år och en fantastisk nyårsafton allihopa!
det ska jag ha.

Inga kommentarer: