söndag 14 december 2008

seg söndag

idag har jag inte gjort nåt vettigt.
bara sökt artiklar till c-uppsatsen och försökt formulera ett vettigt syfte.
det är fasen svårt alltså!

vidare har jag försökt kolla om stackars charlotte kan fixa visum åt mej, men jag hittar det ingenstans på hemsidan - sådär bra grej - måste ju vara fler än jag som undrar..
så jag skickade ett mail, lite kasst skrivet men dom lär väl fatta iallafall.
jag är livrädd för att ringa dit. dom kommer prata på indisk engelska och jag kommer inte fatta nånting :C
hoppas dom svarar.

och imorron ska vi försöka få vår handledare att godkänna allt vi har gjort på c-uppsatsen. inte så mycket alltså men det har tagit lång tid.
och så ska vi ringa till alla enhetschefer igen.
puh.
jag ringde alla i fredags och var sjukt nervös.
ingen hade tid att prata. snacka om bortslösad svett...

har förresten kokat knäck nu i eftermiddag. det finns inget som är bra på tv:n och jag är för trött för att göra nåt vettigt mer överhuvudtaget.
så lite julgodis har väl inte skadat nån?
(sålänge man fryser in det och väntar tills julafton. men det borde ju gå)

nu ska jag borsta tänderna.
imorron blir det en ny galet hektisk vecka.
puh.
och gonatt

Inga kommentarer: