tisdag 9 december 2008

jävla skit-visum

såhär har jag känt mej hela dagen.
jag vill skrika och slå till nån.



vi har försökt fixa med visum hela dagen.
det går bara inte.
jag hatar byråkrati.
vi kan inte posta våra ansökningar för att skolan har varit för sena med att ge oss ett jäkla papper. så nu måste vi promt åka upp till sthml och gå dit med papprena.
va fint!
det är ju inte så att man har lite pengar när man är student, får mindre pengar (typ så det täcker hyran, inte mer) och ska köpa julklappar. tack så jävla mycket.
jag vill JÄTTEGÄRNA betala 600 spänn för att åka till jävla stockholm och betala 1200 spänn för ett fucking visum.
tack så jävla mycket.
och hon som redan är i sthml vill inte stanna kvar utan att vi ska åka upp alla tre istället. visst - jag förstår att det är jävligt tråkigt att köa själv, men ändå.
det är liite billigare.
åååh.
jag är så irriterad att jag vill slå ner nån.
bäst jag åker och tränar.

Inga kommentarer: