måndag 29 december 2008

irritation

jag är asirriterad på dom jag skriver b- och c- uppsats med.
vi måste träffas och skriva ihop designen till b- uppsatsen. jag vet att det är viktigt och att vi måste göra det tillsammans. fine.
jag fattart.
men domvill att jag ska komma till skövde den 2:a för ingen av dom kan ses i helgen.
men vafan. ska jag sitta och åka i 4 timmar bara för att ses en kort stund på fredagen (för den ena måste till orust eller vart det nu var tidigt på eftermiddagen) för att sen sitta och se dum ut i två dagar som jag kunde ha vait hemma och träffat kompisar på??
det känns bara såå fel.
och vafan. vad är det för argument att jag måste vara där tidigt för att hon ska åka tidigt på eftermiddagen. det betyder alltså att min familj,vänner och släkt inte är lika viktig som hennes.
första bussen går härifrån 05.20. det betyder att jag får åka härifrån 04.40.isch.
för att vara framme 09.30.
det känns fan inte klokt.
ibland vill jag bara skjuta nån.
varför kan inte jag bara sitta och göra det på distans som det har gått så bra för andra att göra? åååh. jag blir så irriterad.
plus att när dom är upptagna i helgen så kommer jag få sitta och göra det som inte är gjort - jag har ju ändå inget vettigt att göra.
bullshit me!
jag vill INTE ÅKA TILL SKÖVDE!!!!!

Inga kommentarer: