onsdag 17 december 2008

stackars

jag är slut.
sover dåligt om nätterna och drömmer om c-uppsats och visum application forms.
upp tidigt på morgonen och sent i säng.
jag gillart inte.
jag har pms och ont i huvet.
sara drog ur sladden på min laptop idag i bibban. mitt batteri är helt slut och givetvis dog datorn och alla sidor jag hade uppe.

nu är daniel och handlar så vi kan få fin mat medan jag är hemma och tjurar (och ätit 1.5 rad choklad på den chokladkakan som vi skulle gjort ischoklad på)
ibland är det väldigt skönt att vara två.
imorron fyller jag år och jag har ingen lust att börja dagen klockan åtta i biblioteket.
jag vill ha lov nu. och ett långt riktigt lov där man inte måste plugga nåt på.
som att det nånsin skulle kunna hända.
jag ville ha snö imorron,men det regnar bara.
usch.
dethär är en såndärn dålig dag.

Inga kommentarer: