måndag 8 december 2008

b-uppsats

denhär månaden kommer inte bli rolig.
vi ska skriva b-uppsats samtidigt som vi ska fixa klart allt för c- uppsatsen.
shitshit, jag är redan stressad.
och eftersom jag inte är i skolan nu känns det inte nåt bättre.
usch.
ingen som vill åka till sthml och fixa ett visum till indien åt mej?
jag har panik för det med.

by the way, pappa diagnostiserade mitt konstanta illamående och ont i magen som magkatarr och sa åt mej att sluta vara så stressad.
det verkar ju gå bra.
inte.
så jag äter omeprazol och känner mej som en pensionär.
buhu :C

4 kommentarer:

Valle sa...

blir man pensionär för att man äter omeprazol? Hm... vad är jag då? Halvägs ner i graven? :-)

Mats sa...

Jag bor typ i Stockholm kan jag hjälpa till med något?

en fis i rymden sa...

haha, vi är väl halvägs ner i graven båda två - jag har massa medel och skit som pensionärerna har på hemmen där jag har jobbat :S
hur ska det gå för dagens ungdom?

en fis i rymden sa...

mats: hmm - jag funderar lite på om man ska åka upp - det är billigare att gå till stället där man får visum men tågbiljetten är dyr..
känns inte som jag ska be dej att stå i kö en halv dag bara för att lämna in papper och få visum åt mej :S