tisdag 2 december 2008

fortsatt grått

den gråa dagen vart lite bättre när jag fick gå och hämta ut mina stipendiepengar.
tacktack säger jag till snälla gamla människor med mycket pengar som dom vill ge bort!




men det gråa fortsätter lite iallafall, högskolan i skövde förlorar sin examinationsrätt för sjuksköterskor.
finfint.
i love my school.
det betyder att i worst case senario får vi skriva dom sista kurserna från ett annat lärosäte. kul grej!
och kanske inte åka till indien om nån annan skola ska ta över oss.
that is a big nono.


en skola som snart kommer bli mycket tommare utan sjuksköterskestudenter.
jävla idioter - hur kan man göra en sån enorm tabbe?
nån kan inte ha sina hästar i rätt stall.
att det alltid ska vara nåt problem med allt :C

2 kommentarer:

Mats sa...

Inte kul du IG till skolan definitivt. Borde finnas någon lag om övertagande så att elever som redan studerar får ut sin behörighet!

Du har inte funderat på konditor istället du verkar ju suve på bakning?

Något att glädjas åt i allt grått kan vara att nu länkar jag till dig från min enkla blogg för Du är så bra!

en fis i rymden sa...

åh, du är så bra!
jag blir varm och glad nu.

vi får faktiskt ut våran examen sålänge inte skolan går i konkurs,men det verkar inte som de hinner göra det innan jag slutar - hurra!!

konditor alltså. hmm, jag skulle bli såå tjock om jag var det.
men tänk - bara äta kaksmet hela dagarna - jag skulle vara i himlen :)