söndag 7 december 2008

fredag-lördag-söndag

i helgen har min galna familj vart här.
det har vart astrevligt och mysigt.
efter lite meck med att få samlingslokalen (min granne är dum i huvet och gick in i systemet hos skövdebostäder och skrev över mitt namn. jag hatar honom by the way)
fick vi iallafall plats allihopa.
stackars daniel har umgåtts mer med familjen än vad jag har gjort, men det har nog gått bra det med.
konsert på fredag kväll, tenta (på 23 skrivna sidor) som gick halvbra och två konserter till på lördagen, långpromenad på 2 timmar idag.

här är vi på konserten. flummigt som vanligt.




nu är jag trött och mör och väntar på att dannyboy ska komma hem från mediamark (eller hur det nu stavas) så vi kan basta innan vi ska på hejdåkalas för frida som flyttar.
kommer bli tomt och tråkigt utan henne här :C

moa och philip har förlovat sig och det är fantastiskt roligt, jag kan knappt förstå det!!
hoppas dom är hemma sen så vi kan få se ringarna.
fast tråkigt för finaste katten finns inte mer.
säger det. folk alltså!
skulle vilja ha ett allvarligt samtal med folk som kör på katter och bara skiter i det...åh. idioter!

just det.
en rolig sak.
jag och daniel tränade på att ta sprutor på varandra nyss. det var kul.
(under pappas övervakning förståss)
se om vi får några men av vaccinet.
typ mongoloida eller nåt.
fast det kan ju knappast bli värre...

Inga kommentarer: